حمل و نقل و ارسال سفارشات

در روزهای عادی، سفارش‌ طبق رویه‌های زیر ارسال می‌شود. در شرایط ویژه مانند جشنواره‌ها یا روزهای شلوغ و پرازدحام مانند اسفند ماه، برحسب روش و محل دریافت سفارش، زمان ارسال متفاوت است و امکان دارد، طبق رویه‌های زیر صورت نگیرد.زمان پاسخگویی روزهای کاری و غیر تعطیل از ساعت 8 تا 16 می باشد.

کلیه سفارشاتی که پرداختشان تایید شده است و در روزهای کاری ثبت شده باشند، حداکثر طی یک روز کاری بررسی و پردازش می‌گردند. سفارش‌هایی که بعد از ساعت کاری و یا روزهای جمعه و تعطیلات رسمی ثبت شوند، در اولین روز کاری بعد پردازش خواهند شد. پردازش، بررسی و بسته بندی کالا، حداکثر سه روز کاری زمان خواهد برد و بسته به نوع،حجم و روش ارسال کالاهای انتخاب شده توسط خریدار، ممکن است به زمان تحویل کالا از 24 ساعت تا 7 روزی کاری اضافه گردد.
لازم به ذکر است برخی کالاها قابلیت ارسال هوایی ندارند، لذا در صورت خرید ممکن است که زمان تحویل تغییر نماید. بنابراین توصیه می‌شود اگر مشتری قصد خرید محصولات مختلفی را دارد، چنین کالاهایی را در سبد خرید جداگانه‌ای ثبت کند تا سایر کالاهای درخواستی طبق برنامه زمانی بالا ارسال شوند و تنها کالاهایی که امکان ارسال هوایی نداشته‌اند، دیرتر دریافت شوند. تعدادی از این کالاها که جزء ممنوعات هوایی می باشد به شرح زیر است:
- برخی ابزار برنده و خطرناک مانند انواع اره و اره زنجیری، کارد و چاقو، قیچی، کاتر، چاقوی سفری، تفنگ اسباب‌بازی و ...
- برخی کالاهای قابل اشتعال مانند انواع تافت مو، انواع اسپری، عطر و ادوکلن، اسپری خوشبوکننده هوا، اجاق‌های پیک‌نیک و ...
- برخی کالاهایی که ممکن است باعث بروز اختلال در پرواز شوند مانند اسپیکر (بلندگو)، هارددیسک اکسترنال، پرینترهای لیزری، پاور‌بانک و پخش‌کننده‌های خانگی ، ساب ووفر، سینمای خانگی و آمپلی‌فایر و ...

سفارشات ثبت شده از سه طریق قابل ارسال هستند که بسته به شرایط سفارش، مشتری می‌تواند یکی از این سه را انتخاب کند:

روش اول: بسته پیشتاز(پستی)

پست پیشتاز برای سفارش‌های خارج از پیک ویژه در نظر گرفته شده است.
پس از پردازش سفارش و تحویل به پست، زمان تقریبی تحویل سفارش ارسالی بنا به محدوده جغرافیایی و مقصد سفارش بین 24 تا 72 ساعت کاری است. پرداخت هزینه پست مطابق تعرفه اعلامی از سوی شرکت پست جمهوری اسلامی ایران بوده و به عهده خریدار می باشد.
در صورتی که منتظر دریافت سفارش خود از طریق سرویس پست هستید، می‌توانید مرسوله را از طریق سایت شرکت پست به آدرس زیر پیگیری کنید:

http://newtracking.post.ir

روش دوم: ارسال از طریق باربری(نزدیکترین شهر ممکن)

باربری برای لوازم خانگی سنگین یا بزرگ مانند انواع یخچال یا فریزر معمولی و ساید‌بای‌ساید، ماشین لباس‌شویی، ماشین ظرف‌شویی، اجاق گاز و فرتوکار، میز تلویزیون ،کولر گازی ، کولرآبی ،مبلمان اداری و غیر اداری، کتابخانه، میز تلویزیون، میز کامپیوتر، میز جلومبلی، میز برش، میز ناهارخوری ، صندلی ماساژور، ماشین بازی بزرگ، تردمیل، موتوربرق، پرینتر و دستگاه کپی حجیم و ایستاده و سایر دستگاه‌های حجیم است و کالا به‌صورت پس‌کرایه (پرداخت هزینه باربری هنگام تحویل مرسوله) ارسال خواهد شد.

لطفا به موارد زیر دقت داشته باشید:
- باربری تنها مسوول تحویل سفارش است و باز کردن جعبه و نصب کالاهایی که باید توسط نصاب شرکت مربوط راه اندازی شوند (مانند تلویزیون، ماشین لباسشویی و نظیر آن) تنها باید توسط نصاب مجاز انجام شود. برای این منظور لازم است خریدار با شرکت مربوط یا نمایندگی مجاز آن تماس بگیرد. در غیر این صورت امکان استفاده از هرگونه گارانتی یا خدمات پس از فروش از بین خواهد رفت.
- روش باربری تنها ویژه کالاهای بزرگ است و در صورت انتخاب برای سایر کالاها، روش ارسال تغییر پیدا خواهد کرد و دست‌کم 1 روز تحویل سفارش را به تعویق خواهد انداخت.


مرسولات برای شهرهای نزدیک تا 24 ساعت، شهرهای دور 48 ساعت و شهرهای خیلی دور تا 72 ساعت توسط باربری ارسال خواهند شد. در صورتیکه از روش باربری جهت دریافت کالای خود استفاده می کنید حتما نسبت به وجود دفتر باربری در شهر خود اطمینان حاصل فرمایید. لازم به ذکر است کلیه هزینه ها توسط باربری محاسبه و دریافت می گردد و ستاویز هیچگونه دخل و تصرفی نسبت به هزینه های باربری ندارد.

روش سوم: پیک ویژه(هم‌اکنون برای مشهد)

مشتریان محترمی که در شهر مشهد هستند، با انتخاب این گزینه، سفارش خود را با بالاترین سرعت و کمترین هزینه درب منزل/محل کار خود دریافت خواهند نمود.

نکات مهم:
- تحویل کالا توسط پیک ویژه،درب اصلی ساختمان (منتهی به خیابان) می باشد. بنابراین لازم است برای تحویل بارهای حجیم و سنگین نسبت به وجود نیروی کمکی توسط خریدران تدابیر مناسب اندیشیده شود .
- صاحب پروفایل یا شخص دیگری که صاحب پروفایل نام، آدرس و تلفن وی را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کرده است، هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی معتبر مانند کارت ملی همراه داشته باشد.
- لازم است تطابق تعداد اقلام سفارش با فاکتور، در حضور همکاران تحویل سفارش کنترل شود.
- تحویل گرفتن کالا توسط مشتری به منزله تایید سلامت فیزیکی آن خواهد بود.
- مسوولین تحویل بار ستاویز تنها مسوول تحویل سفارش هستند و باز کردن جعبه و نصب کالاهایی که باید توسط نصاب شرکت مربوط راه اندازی شوند (مانند تلویزیون، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، یخچال، فریزر، آبسردکن، مایکروویو و نظیر آن) تنها باید توسط نصاب مجاز انجام شود. برای این منظور با شرکت مربوط یا نمایندگی مجاز آن تماس بگیرید. در غیر این صورت امکان استفاده از هرگونه گارانتی یا خدمات پس از فروش از بین خواهد رفت.
- تحویل سفارش در اماکن عمومی همچون کافه، کافی نت، رستوران، هتل و مانند آن امکان‌پذیر نیست و لازم است آدرس تحویل، دقیق و قابل استناد باشد مگر اینکه مکان های فوق الذکر محل کار یا زندگی تحویل گیرنده باشد.


بالا